equemylife

Tävlingen

Kategori: Ellie

Hejsan! Hade en super dag med en super bra häst!
Dagen började med att jag va sur och irreterad då jag inte kunde få låna kedjan till hacket av en kompis så jag fick använda en läderrem istället vilket hon inte lyssnade på ett dug. Jag kunde knappt styra henne eller få stopp på henne. Så som tur hade jag packat ner ett extra träns med det tredelade bettet på så jag tränsade om och red på de istället. Det var en lång väntan men Ellie var jätte duktig med att stå och vänta. 
När det var vår tur på 70cm så fick man hoppa fram på nr 1 och 2 och d stannade hon på 1an två gånger och sedan hoppade hon den men stannade på 2an ist. så då började jag om och då tog hon dom fast hon rev första. Men som tur va så var det bara framhoppningen ;) Sedan så hoppade hon alla helt galant! Lika så i 80cm klassen. Hur duktig som helst dock tyckte hon publiken och en skylt som låg på sidan va lite läskig men annars inga problem alls:) 
Så det slutade med två välförkänta rosetter i två felfria ritter:) 


Bilder från 70cm klassen:

Över hoppar ganska rejällt på nr 2.

detsamma på nr 5

och lika dant på nr 9/sista hindret haha hon överhoppade på nästan alla haha. 

Bilder från 80cm:







:)

Kommentarer

  • josefine m. ridtravaren Bellie säger:

    Supersöt! Charmig hon är :)

    2012-05-18 | 09:54:20
    Bloggadress: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här: