equemylife

sparkar, biter....

Kategori: Allmänt

Hejsan! Idag blev det en kortare uteritt med Kajsa/Tur. Först så hjälpte Kajsa mig med att dra bort den andra bakskon då hon tappde den vänstra bak igår. Så då fick hon gå barfota bak och hon ömmade ingenting så då får hon fortsätta gå så. Förhoppningsvis kan hon få gå barfota hela runt om men vi får se hur det går. 

Igår sparkade Ellie mig på låret så jag är jätte blå där och super öm. Hon sparkade mig när jag skulle kratsa bakhoven. Hon hade ganska mycket "damp" då och sparkade och bet mig. Pratade med ägaren och hon sa att hon är inne i den perioden då hon ska testa mig, och se hur mycket jag klarar av och står ut med innan jag ger upp. Så det är alltså bara att hålla ut. Men som sagt så är det totalt oacceptabelt att hon sparkar, biter och springer över än! Men det är bara att stå på sig och hålla ut! Antar jag:/


Kommentarer


Kommentera inlägget här: