equemylife

önsketänkande....

Kategori: Allmänt

Igår i skolan så longerade jag en häst vid namn Idor, han är en gammal herre på 19år. Han har inte världens finaste extriör från början men nu så är han så smal. Hans ryggrad petar upp, höftknölarna syns tydligt, kantiga rumpa, smal hals, det är bara ben och hud. Men han är så go och trevlig och även fast han är så gammal så kan han göra lite bus imellanåt. När jag stod och borstade honom så önsketänkte jag lite. Jag ville ha med honom i sommar till mammas sommarbete. Så skulle han få gå där som sällskap till mammas isläning och gå och mumsa på massa gräs och vara häst. Och sedan kan mamma elr jag rida honom nån gång i veckan lite lugnt så han får röra sig lite utöver det. HAHA önsketänkande :P Visst kan jag fråga dom i skolan men jag vet inte... ^^

Jag vill typ ta hand om alla hästar, haha svårt då det finns så många!! haha



Bilden är på Idor från skolan hemsida, dock är denna bild tagen för länge sedan då han inte är så fin i hullet längre haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: