equemylife

Lathet

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan! 
Åkte till stallet och släppt ut hästarna vid 9 tiden. Däremot så hade dom andrat tiden till 8.30 ist för 9.00 och jag hade inte sett det så dom kom ju ut lite senare men tror inte dom dör av det. Sedan så fyllde jag på och bytte vatten i Ellies hink. Sedan putsade jag lite träns. Gick sedan in i fika rummet och väntade på att Lina, Ellen, Kajsa skulle komma för vi skulle plugga ihop. Men ingen tänkte komma då så efter att jag hade väntat i en timme och suttit o småläst i en bok så gick jag ut och började göra höpåsarna + betfor och sedan mockade jag. Sen började jag städa och möblera om i mitt stallskåp. Det behövdes helt klart! Så nu är det fint i mitt skåp! Jag var klar vid 13 och då cyklade jag hem. Jag hade tänkt rida dressyr i ridbanan och linda hennen men sen så kom jag på att hon inte kan stå still och kan sparka när man tar in henne när dom andra hästarna är ute så då är inte det de bästa och sitta på huk och linda ben om man minte vill ha en bakhov i huvet eller ett bett. Så därför tänkte jag att jag skulle ta det senare men nu vet jag inte om jag orkar åka tillbaka bara för att rida. 

Förästen så har jag fått ett paket väntandes på att det ska hämtas ut. Dock måste mamma göra det i nkpg och hon typ pallade inte ta ut paketet och skicka med det när TB åker till jobbet i lkpg så jag vet inte när jag får hem det! Vill så gärna klämma och känna på det som finns inuti! Sen hoppas jag verkligen att det ligger ett till paket i brevlådan imorn för annars kommer jag bli väldigt irreterad då jag betalade in för länge sedan och skulle ha postats för 2 veckor sedan men dom glömde göra det så jag hoppas verkligen dom har postat det nu annars blir jag väldigt sur.
Nu blev det långt inlägg haha :P

HAha ser så kul ut, jämfota hopp haha


HAHA när jag skulle hoppa fram så hade hon vägrat på oxern så då hoppad ejag den igen och då avr jag inte berädd på ett "rakt upp, rakt ner" hopp. En !guppelhopp! typ haha så ja det blev lite fail.

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Svar: Det är helt enkelt inte vad jag söker :)

    2012-05-17 | 21:52:51
  • Sanna säger:

    Fin häst & fin blogg! :)

    2012-05-19 | 10:40:43
    Bloggadress: http://flickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: