equemylife

igår var hon väldigt dyyyyrr!!

Kategori: Allmänt

Igår gick jätte bra! 

När vi skulle lasta så stannade hon först och kollade lite sedan går jag bara rakt på mot transporten och då går hon på sidan och sen in i transporten. Hon tycker om att kliva upp på rampen på sidan istället för att gå rakt på. Men hon gick så snällt så in i transporten. Skötte sig väldigt bra när vi kom på plats. Lite skrikig som vanligt oså. men jag kunde sadla utan problem oså.
Gick sedan in i ridhuset och gick runt hela ridhuset bredvid henne så hon fick kolla på allt och sedan hoppade ja upp och skrittade vidare. Sedan kom resten av min klass som va i denna grupp in och vi började lektionen.
Jag kan rita en bild sedan på vad vi hoppade förnåt men just nu är jag så hungrig. vaknade precis hehe. 

Men kan säga så att Ellie var grymt duktig och jag är så himla nöjd och stolt över henne! Dock hade jag önksat från mej själv en mer uttänkt väg och planerat bättre vägarna. Men från Ellies sida så kunde jag inte önskat nån bättre sprestation, hon var så duktig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: