equemylife

igår och idag

Kategori: Allmänt

Hejsan! igår red jag ut med Lina och Siren, Blev ganska mycket galopp. Först var Ellie jätte trött och även fast vi gick ut på ett fält och racade lite så vakna hon inte riktigt till. Gick och snubblade och segade hela tiden. Sedan efter att vi galopperat lite så typ på hem vägen så blev det turbo i henne haha då när vi gick ner på ett fält och dressyrade lite då blev det turbo och ville bara springa ist för att jobba lite. haha Hon behövde lite tid på sig att vakna till haha


Idag ska jag dressyra i ridbanan och vi ska ha våran ny gula outfit. Och Ja, jag ska ta bilder! åh så snyggt det kommer bli. Jag ska testa nova bettet och se hur hon trivs och funkar på det också! spännande:D Jag har inte ridit nåt ordentligt dressyrpass på hur länge som helst. Och ska vi vara med på dressyrträningstävlingen som är om en vecka så borde vi kanske börja träna på programet och liknande! hehe oopps!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: