equemylife

Godjättesegmorgon!

Kategori: Allmänt

Godmorgon, ja  fast ja vill sova....  Skulle åkt till skolan men såg att det bara gällde 1,5 timme max och sedan var det bara o vända för att ta bussen hem och göra iordning och lasta Ellie så då sket jag i det. Jag hade ju inte kunnat börjat på nåt om jag var tvungen att dra på direkten. 
Och nu har jag ringt hovlsgararen (yes ja kom ihåg!!) och han skulle sko Linas pålle på Torsdag så tänkte om han kunde fixa fram dojjor på lillan men han hade fullt upp och var inbokad massor, men han bad mej att vara där då så skulle vi se om han kunde hinna med. Hon ska ju ändå bara ha skor fram så han slipper bak tossingarna!
Och nu ska jag lägga mig i sängen och sova nån timme för att sedan gå upp o åka till hästen! 

Bye bye
P.s Det kan komma bilder eller film om vi har tur :)

Kommentarer

  • Olivia säger:

    Hej, jag ber så hemskt mycket om ursäkt IGEN för att jag inte hört av mig då jag haft en svacka i mitt liv pga ändrade familjeförhållanden. Är du fortfarande intresserad av förbygel+träns 200kr? Det är som sagt använt så det är inte nykvalité (därav priset). Jag har packat in det i ett paket nu iaf och det ser ut som om frakten kommer att gå på ca 60 kr.

    Mvh

    2012-05-22 | 19:40:08
    Bloggadress: http://vivanolivia.blogg.se/
  • Olivia säger:

    Sv: Japp, förbygeln har samma detaljer som tränset men det är inte skimrande mässing utan det är som sagt använt, men helt.



    Vad har du för adress?

    Mvh

    2012-05-23 | 08:18:57
    Bloggadress: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: