equemylife

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Har varit fullt upp så inte hunnit med att blogga. 

Igår var det lektrion och det gick väl sådär. Kände att jag inte fick ut något av lektionen men men. Ellie skötte sig bra bitvis.

Idag har jag vart i skolan och i norrköping sedan stressa till stallet för att kvällsfodra. Lina fick rida Ellie idag och det gick tydligen bra. Så det va skönt att höra.

Skickade anmälan nu till en träningstävling i dressyr som är den 27maj på Skonberga där jag ska hoppträningstävla på lördag. Spännande! Är taggad till 100 för på lördag! Vill ha det nu lixom!!


Stackars Lilla Ellie har fått gå på banan nu i flera dagars streck då hon tappat en sko och jag vill inte göra nåt annat än att skritta korta sträckor ute för att hpn inte ska belasta konstigt. Men imorn kommer min mamma och ska hjälpa mej att ta bort skon och verka av henne lite så får hovslagaren försöka komma nästa vecka så nu får hon gå oskodd men jag får hålla tummar och tår att hon inte ömmar fram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: