equemylife

Dålig dag!

Kategori: Allmänt

Har haft en dålig dag idag... Blri så irreterad på folk som tror sig veta så mycket om hästhatering men har igentligen inte koll på nåt överhuvudtaget. Och skulle man säga emot så får man så mycket skit. Det är skitsnack på barnnivå. Vuxna människor som bör ha någon mognad i sig som beter sej som på lågstadiet. Vi som är 18år gamla beter oss mer moget än dom på 30-40+?? Är det så det ska va? Suck!

Iallafall så red jag dressyr i ridbanan, med den nya outfiten och snälla Lina fotade massor! Jag var irreterad från början och det gick ut på Ellie. Jag tappade tålamodet för tidigt vilket är grymt dåligt gjort av mig! 
Jag började tänka "tänk positivt, tänk positivt" och sedan andas! Och åter andas! och då gick det så mycket bättre. Ellie blev mer samarbetsvillig och jag fick mer tålamod! Så i slutet gick det jätte bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: