equemylife

barbacka tur

Kategori: Allmänt

Red ut barbacka idag tillsammans med Kajsa/Tur. Vi skulle galoppera och jag hade ingen kontroll alls på Ellie då jag höll på att ramla av då jag inte hade balans för att sitta kvar. Jag var livrädd haha tillslut fick jag stopp och jag satt kvar. Tills vi skulle ta nästa galopp så övertalade jag Kajsa att byta häst då Tur är som en soffa och det är ganska svårt att lyckas ramla av honom då man sitter där man sitter haha Så då fick kajsa rida Ellie för första gången, och det bliev barbacka ute i galopp haha Men hon satt kvar och rädde ut henne jätte bra:)

Kom även nyligen hem från bio med pojkvännen. Såg The Avengers. Helt okej dock hade jag önskat flera superhjältar så som superman, spiderman, batman osv... Dom är ju ganska vanliga och dom flesta känner till dom så det skulle va kul om dom va med också hehe :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: