equemylife

9juni2012

Kategori: Allmänt

Vet att jag inte uppderat på länge men vart mycket saker nu som varit ganska jobbiga så inte orkat med nåt inprecip. 

Idag blev det en uteritt runt harvesta i regnet och igår blev det en uteritt med Lina/Siren runt sjön.
Idag har Ellie vart ganska besvärlig om jag får säga så. Hon ståd och försökte bita mig hela tiden när jag borstade henne och kunde inte stå still för fem öre. Men men hon var trevlig i ridningen iallafall:) Känner att det blir mycket uteritter nu för tiden :P

Tror hästarna njuter för fullt och tror det är bra för vår själ också. Va ute i friska luften i naturen:)
Jag tycker skogen är så mysig och härlig och fri men jag är också rädd för skogen... Skulle aldrig klara av att bo ute i skogen eller campa ute i skogen eller liknande. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: