equemylife

jag lever nästan!

Kategori: Allmänt

Hejsan Jag lever och är nästan hel! Har inte haft internet på datorn och internet på mobilen var så trögt. 
Det har inte hänt så mycket igentligen förutom att jag hoppade i tisdags förra veckan och hon bockade av mej så jag slog i axeln och fick åka till akuten. Tur va så hade inget gått ur led elr brutits. Utan en muskelskada ändast. Efter det fick Ellie vila i tre dagar då jag inte kunde rida något med armen/axeln. I förrgår red jag ett lättare pass ute på ett fält. Hon gick på pelhamet då hon hade stått ett tag och var pigg och vi va ute på ett fält där hon kan tända till lite och desutom hade jag min arm/axel som jag inte kunde göra nåt med knappt så då fick det bli som det blev. 
Jag har tagit massor bilder som jag ska lägga upp här inom den närmaste dagen då jag är hemma hos pappa och har internet. 

Igår skulle jag ridit ut men istället så hade Ellie tappat en sko. Suck! Funderar på att dra av den andra o låta henne gå barfota fram tills skoningen men vi får se. 

Idag är det utgång med vännerna så jag sitter och färgar håret och gör mej fin hehe :P

En bild från när jag red på fältet




Kommentarer


Kommentera inlägget här: