equemylife

ny häst, nya tag, nya drömmar eller?

Kategori: Allmänt

Idag var jag och hämtade hem en sötnos från värmland. Det va en bit att åka men det var det värt. Hon verkar som en jätte rolig häst med kapacitet. Kommer nog ha ganska mycket att arbeta med men kommer nog ha mycket roligt när jag lär känna henne:) Känns väldigt konstigt att se detta söta lilla sto stå i Emmets box. Där Emmet ståd för två veckor sedan och mumsade på mat och nu står denna stumpan där istället. Jag är lite rädd över att allt blir nytt och ovant då jag fortfarande sitter och får gråt atacker och panik av att emmet inte finns kvar hos mig längre. Men förhoppningsvis kan Ellie som hon heter få mig att tänka på annat, må bra och tänka framåt. För hästarna är så otroligt viktigt för mig! Dom är skälen till att jag står här idag! Nae slut på detta nu för nu är jag trött efter lång bilresan och en omtumlande dag. Får berätta mer imorgon.:) Ska ta lite bilder imorgon också:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: