equemylife

imorgon eller är det idag??

Kategori: Allmänt

Imorgon eller idag ? klockan är faktiskt två på morgonen på måndagen så antar det gör det till idag? haha
Ja men då har vi rett ut det haha Idag då så ska jag rida för Ida med Ellie. Ska bli spännande, ska idag istället ha hennes sadel som hon fick med sig då den iallfall inte hamnar på halsen vid galoppfattningarna haha dock glider den fram lite men bättre än den andra jag testade. 

Funderar på outfiten vi ska ha. Funderar på vit eller vinröd...? Dock vet jag inte om det blir lagom snyggt med dressyrschabrak till allround sadel? men det får gå då jag inte har en dressyrsadel som passar Ellie. 

Hmm lite sådär nattliga funderingar haha:) Vill få nån att kunna filma men lyckas aldrig med det :( 

Godnatt :)


Min älskade vita springare och jag vid solnedgången.. alldeles för länge sedan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: