equemylife

eric saade

Kategori: Allmänt

Hejsan bloggen! haha ne men idag skrittade jag ut en bit bara på ellie. Det blev barbacka och det varförsta gången barbacka på Ellie. gick kanon. Åh asså Ellie är så himla rolig att rida. Hon är så himla vilig och positiv. När jag skrittade ut idag. så styrde jag mot ett "dike" (typ jätte litet kanppt märkbart) och så gick den upp ganska brant typ en meter upp till en liten fält liknande del. Ah då styrde jag upp dit och hon klättrade upp som om inget, inte äns en tanke på att stanna. Hon går dit man styr henne åt.

Iallafall ikväll skulle jag på Eric Saade pop explosion concert 2012 som va på cloetta center. Ganska kul då det fanns mycket att skratta åt. tex en liten tjej som ståd framför mig och skrek "jag älskar dej eric!!!!" hela tiden och som skrek konstant och som hela tiden smekte sitt egna hår. Ståd och skrattade åt henne under hela kvällen. Sen var ju Eric Saade grymt snygg och het så det var ju grymt ögon godis! :)





Kan ju säga att han är snyggare in real life :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: