equemylife

<3

Kategori: Allmänt

Skrittade ut idag med Lina/Siren och jag red på Tur. Gick väldigt bra faktiskt! Tog en galopp också. Jag red barbacka och hade ett schabrak under för att slippa att bli så himla hårig, sedan hade jag hackamoret på honom. Han var väldigt seg och trött i början men efter galoppen vakna han till sitt gamla vanliga:) 

Tänkte berätta att jag även ska åka och provrida en häst i helgen som kommer. Vi skulle åkt nu på tisdag men vi har problem med att få tag på en bil. 

Iallafall så tror jag denna häst kommer passa mig som handen i handsken. Det är ett sto på 157cm mankhöjd och ska va väldigt känslig för skänkel och tygeln. Pigg och arbetsglad:) Nae men allt bara stämmer! Så nu ska det bara stämma när jag kommer dit men vi får se. Är sjukt taggad iallfall:)
:)



Min älskade Emmet får stå för bild idag <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här: